15 september maandag - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 15 september maandag - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

15 september maandag

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

16 September 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

Deze dag zouden we rustig aandoen .later beginnen want we hadden 2 dagen voor 65 km. Maar alles liep anders. Fred belde s morgens op of we toch deze dag rome konden bereiken. Toen kwam er toch weer een beetje spanning bij we roken stal. Maar de laatste klimmertjes waren niet voor de poes.we kwamen nog een schattig plaatsje Sacrofano tegen wat waren we daar als gast ontvangen de bar eifgenaresse maakte een heerlijke lunch en vertelde vol trots dat we naar rome aan het fietsen waren iedereen was vol respect. We bleven met de mannen in contact en zouden s middags het plein bereiken. Wonderboven wonder kwamen we om 2 uur al inrome aan wat een drukte op naar de mac voor gratis wifi wat helaas niet lukte. Toen naar een kroegje om te proosten op het mooie resultaat dat we er zonder kleerscheuren van af zijn gekomen. Na een telefpontje stapten we op de fiets voor de laaste meters en ja hoor wat een surprise .!!!!het vertrek was mooi maar zo n aankomst dat onze mannen dit voor ons hebben overgehad was uniek. Een groot spandoek op het plein maakte het helemaal af. Een reis omnooit meer te vergeten. Het plein haddrn we geen oog meer voor de mannen waren belangrijker. Hierbij willen we iedereen hartelijk bedanken voor jullie positieve reaktie die ons zeker gesteind hebben . Veel liefs vanuit eenzonnig rome

• 16 September 2014 - 22:06

Wil:

Super gedaan meiden , nu lekker genieten met ze vieren.
    Zien Julie weer in Nederland.
    Gr. Peter en Wil

• 21 September 2014 - 08:51

Hillie:

Jullie hebben het gered, gefeliciteerd.

Groeten van Evert en Hillie