13september - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 13september - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

13september

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

16 September 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

We vertrokken uit een koud umbertide. 12 sept. De hele dag in de stromende regen gereden. We zijn maar zo snel mogelijk doorgereden naar het plaatsjeUmbertide en hadden toch nog 90 km. Gereden.
13 sept. Was het koud en mistig toen we weg gingen maar in de loop van de ochtend kwam gelukkig de zon te voorschijn.
Onderweg kwamen we langs Asisi. Wij moesten wel 200 meter omhoog lopen met de fiets maar het was de moeite waard. Een mooi dorpje op een heuvel met een paar mooie kerken.
Het weer werd steeds mooier en ook de natuur. We kwamen verschillende olijfboomgaarden tegen.zo verandert de natuur en omgwving steeds.
We reden door de streek Umbrie maar er zaten nog veel pittige klimmetjes bij.
We hebben een hotel gevonden in Acquasparta in een oude villa,vergane glorie maar dat had ook wel wat.
95 km gereden en nog 153 te gaan.