7 sept. - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 7 sept. - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

7 sept.

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

07 September 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

Om 8 uur op de fiets,ook al is het zondag,toch vroeg beginnen. Vanuit Merano richting Lana. We dachten dat we de meeste klimmetjes gehad hadden maar we kwamen nog een paar pittige tegenrichting Bolzano over een fietspad war vroeger trambaan was.
Na gisteren langs kilometers appelgaarden dachten we die vanlieverlee wel gehad te hebben maar vandaag zeker nog 80 km. appels gezien.
We reden langs de Kalterer see,wat een mooi stuk was.Daarna kilometers langs de rivier de Etsch,dit was wel wat saai. We reden steeds op een dijk met een harse tegen wind. Ja, het gaat allemaal niet vanzelf.
Na 90 km. een overnachting gezocht in Lavis. We zitten nu in een hele mooie kamer bij een druivenboer,helemaal tussen de druiven.
Volgers,allemaal de groetjes van ons.

• 07 September 2014 - 17:41

Margareth V Veldhuizen:

Leuk om jullie te volgen.
    Goed van jullie hoor.
    Succes verder het schiet al op .

• 07 September 2014 - 19:46

Mirjam:

Ha Ria en Margret. Wat een avontuur. Mooi dat jullie al bij Bolzano zijn. Ik moet jullie verslagen van de afgelopen dagen nog lezen. Hoop dat alles voorspoedig gaat. Hier in Arnhem genieten we van mooie septemberdagen. Wel met spit sinds 2 dagen :-(. Veel aan het oefenen voor ons concert Emo's reis in november. Eigenlijk wel grappig. Deze monnik Emo ging in 1209 naar Rome. Te voet in zijn geval. We wensen jullie een mooi vervolg van jullie tocht in Italië. Groetjes Joost en Mirjam

• 07 September 2014 - 21:11

Peter En Wilma:

Hee rietje hier een berichtje van ons jullie zijn lekker op weg misschien nog even door de zure appel heen bijten dat moet lukken met zoveel appels langs de weg.
    Succes en we blijven jullie volgen

• 07 September 2014 - 22:02

Jeannet:

Hoi meiden
    Wat gaan jullie goed zeg,waar jullie nu fietsen komt ons heel bekend voor!
    Daar waren wij verleden jaar aan t fietsen,zo naar venetie!ook langs al die
    Appels.straks komen de druiven,ook lekker!
    Hou vol hè en ga zo door!!!
    Groetjes. Jan en jeannet

• 07 September 2014 - 23:02

Wil :

Hallo meiden. Wij zaten vanmorgen een uurtje later op de fiets maar niet zo ver als jullie. Het is hier een heerlijke dag weer geweest. We hebben vandaag Joost zijn verjaardag alvast gevierd met een barbecue. Was erg gezellig. Jullie hebben de helft er al ruim opzitten zeker??
    Geniet nog even lekker en we wachten jullie volgende verslag weer af. Doei doei groetjes Peter, Joost en Wil

• 08 September 2014 - 20:49

Trees Van Der Valk:

Hoi meiden, wat gaan jullie goed zeg! Ja de Kalterensee is prachtig. Daar stonden we op de camping. En ook wij hebben al die appels zien hangen. Waren ze al aan het plukken?? En die druiven zijn zeker ook al rijp voor de oogst?? Ze maken er genoeg wijn van daar. Vergeet niet te proeven hé!!! Volgens mij liggen jullie al aardig op schema. De paus kan alvast koffie gaan zetten!!
    Groetjes en we duimen dat het aardig weer blijft in Italië,
    Trees en Ben

• 08 September 2014 - 21:15

Sandra:

Hai meiden,

Wat geweldig om jullie op deze manier te volgen.. En wat gaat het goed al meer dan helft zit erop...
    succes...
    xx

• 08 September 2014 - 21:24

Sandra:

Ik had een paar verslagen gemist en heb ze nu door gelezen , wat ben ik trots op jullie al die bergen op en af geweldig... jullie komen zeker afgetraint rome binnen met waraschijnlijk een geweldig voldaan gevoel wat een beleving.... go girls ( jullie zijn dan wel bijna 60 maar bewegen jullie voort als meiden van 40 top ) enjoy it!!!

xx

• 08 September 2014 - 23:47

Els:

Gaat goed met jullie, klinkt alsof het vanzelf gaat. Geen lekke banden of pech. Geweldig. En houden zo. En hebben jullie helmen op? Die vraag is nog niet beantwoord.
    Ha ha. Wij zijn vanavond3egeworden bij de start vd winterbridge. Het is hier nog lang geen herfst of winter. Zomerse dagen , mooi najaar. Fiets ze lekker verder en groet els

• 09 September 2014 - 13:09

Maggie En Sjaak Verbeek:

Hallo Ria en Margret,
    Het schiet lekker op. De Alpen liggen achter jullie. Jullie maken heel veel mee en zien mooie dingen. Wat een avontuur. Gr. Sjaak en Maggie

• 09 September 2014 - 18:40

Lia Kester:

Hoi margret en Ria, wat gaan jullie goed zeg, jullie fietsen aardig wat kilometers op een dag, en margret, zo te horen wil jij straks alleen nog maar klimmen. En je heb vast leren schakelen. Nog vele mooie kilometers door de mooie natuur, en op naar de paus. Succes, Gr. Van Lia en Henk.

• 09 September 2014 - 19:19

Jan En Cock Batist:

9 September 2014 19:15 door Janen Cock

Hallo Kanjers,
    Jullie hebben zeker het zwaarste punt gehad, want Rome ligt een stuk lager
    en zal het ook wat warmer worden, maar klimmetjes en dalen, daar ontkomen jullie niet aan.
    Jehebt het zelf gewild, En jullie zijn er zo wat. Hi-Ha_Ho.

Nog veel plezier in Rome samen met Fred.
    Groetjes van Jan en Cock.

• 09 September 2014 - 19:36

Mariël:

Hé die Margret en Ria,

1 week verder en zit nu in het RMD huis jou dienst te doen en dacht ik ga weer eens even kijken hoe de meiden het hebben. Wat een verhalen en belevenissen zeg! Een reis om echt nooit en ook nooit meer te vergeten en wat zullen jullie straks eelt op die billen hebben zeg ,ha, ha.
    Fantastisch wat jullie allemaal zien en meemaken en ik denk dat jullie straks niet weet waar je moet beginnen met vertellen. Fijn dat dan nu al het een en ander op papier staat!
    Toi, toi, toi met de resterende kilometers en als je het niet erg vind blijf ik voorlopig even in Holland fietsen.
    Groetjes en een energy kus daarbij, het is zo gaaf wat jullie aan het presteren zijn!!!!

RMD groetjes van Mariël