voorbereiding - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

02 Augustus 2014 | Nederland, Monster

19juli tot 20 juli hebben we de vuurdoop gehad een retourtje Belgie.het weer zat ons mee eerste kilometers voor de wind.maar de temperatuur steeg tot 32 graden dat was ook wennen ,later op de dag draaide de wind . en kregen hem pal uit het zuiden. maar ondanks dat hebben we een goede rit gehad. de andere dag weer vol goede moed op de pedalen en half zeven kwamen we weer in het Westland aan. op naar 24 augustus voor de echte reis!!!

Nog 3 weken en de grote tour op de pedalen naar Rome gaat beginnen.Twee weken geleden hebben we de vuurproef goed doorstaan. Ria en mijn persoontje hebben toen een retourtje belgie gedaan,wat heel goed bevallen was. Na enkele kilometers omgefietst te hebben ,hadden we ons einddoel bereikt. Het prachtige kasteel de LEIYE in Boekhoute. Waar we hartelijk verwelkomt werden door alle gasten van het kasteel en eigenaars toon en jaquline.kort maar heerlijk hebben we ervan genoten ,nogmaals dank. De andere dag weer op weg naar huis.

Zondag 24 augustus vertrekken we vanaf de bospolder 4 honselersdijk om 9.00 uur . degene die het leuk vinden om een stukje mee te fietsen of uit te zwaaien zijn van harte uitgenodigd. Niets hoeft alles mag. Jullie kunnen ons ook volgen;waarbenijij.nl rometour wachtwoord is Maria1234. We hebben er reuze zin in en hopen natuurlijk op een goede rit en natuurlijk dat het op het thuisfront ook op rolletjes zal lopen .

Lieve groetjes van ria en margret.

• 08 Augustus 2014 - 11:33

Lidy Van Der Valk:

Heel veel succes met deze mooie uitdaging. Ik ga jullie volgen. Groetjes Lidy

• 17 Augustus 2014 - 14:44

Hilde:

Hay meiden Wij wensen jullie onwijs veel succes toe
    gr Hilde

• 18 Augustus 2014 - 12:34

Corry :

Wij wensen jullie veel fietsplezier met mooi weer, weinig tegenwind en regen, geen lekke banden,
    mooie vergezichten,beklimmingen en afdalingen.
    Und keine umleitingen und gesperrte strassen.

Gr. Corry en Kees

• 19 Augustus 2014 - 15:42

Maria:

Ria leuk dat we jullie kunnen volgen we wensen jullie veel fietsplezier
    en geniet ervan

Groeten Frans en Maria

• 20 Augustus 2014 - 17:23

Els Schuring:

eindelijk de site gevonden! ben trots op mijn sportieve zus! take care en geniet ervan. We gaan jullie volgen. Els en Hans

• 24 Augustus 2014 - 08:54

Mirjam:

Vandaag de big Day. Over 5 minuten vertrekken jullie. Vanuit Arnhem wensen we jullie een voorspoedige reis met mooie uitdagingen. We volgen jullie!! Joost en Mirjam

• 31 Augustus 2014 - 12:33

Els Van Der Valk:

He Kanjers! Wat stoer om deze tocht te ondernemen. Ik hou jullie in de gaten. Veel plezier/succes en vast ook wel op sommige momenten...Sterkte!

Groetjes, Els

• 06 September 2014 - 22:21

Jan En Toos Berg :

hallo meiden ,gaattie noch steeds lekker op de fiets //stoer hoor want ik vind het geweldig .hou noch een paar weekjes vol want dan komen de belevenisse er uit veel plezier noch .en hou je taaaai///lifs van jan en toos

• 06 September 2014 - 22:29

Jan ,toos :

hallo meide gaattie lekker /noch even volhouden en fietsen als een wilde jonge meid dan reddenjullie ,t wel .noch veel fietsplezier .en dan demooie verhalen van jullie . liefs an jan en toos

Tags: 14-9-2014