12 september - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 12 september - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

12 september

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

12 September 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

Klokslag half 7 zijn we wakker de wekker is niet nodig.zo n ritme hebben we in 3 weken tijd gekregen.tassen weer praktisch inpakken en ontbijten.dat viel dit keer niet helemaal mee toast met jam we waren veel beter gewend maar fernanda penelope is zo n aardige vrouw dat dat de pret niet kan bederven.we vertrokken uit Vergherto om 800 met regen en dat is de heeeele dag zo gebleven .dat was een streep door de rekening we hadden juist vandaag een flink tour willen maken.want onze mannen vertrekken morgen met de camper om ons maandag op het St.pietersplein binnen te halen.nu moeten we er maandag nog even tegenaan. De italiaanse mensen zijn wel erg gastvrij.als we in een cafeetje een lekkere cappucino bestellen vinden ze het niet raar dat we ons eigen broodjes opeten dan dekken ze zelfs de tafel voor ons.na 3 pogingen hadden we eindelijk een hotel wat open was in Umbertide.als jullie onze hotelkamer zouden zien kwam je niet meer bij alle schilderijen zijn verstopt achter de vuilniszakken de fohn maakt overuren maar ondanks dat vele lieve groetjes uit nat bella italia

• 12 September 2014 - 19:14

Fons & Elly:

Pronto Margret en Ria,

Come sta donne?

Wij volgen jullie natuurlijk al een tijdje, via deze blog of, bijna uit eerste hand, van je mannetje Fred.
    Wat fijn dat alles zo goed gaat. We vinden het een hele prestatie!
    Hou nog even vol en let op de laatste loodjes kunnen toch nog zwaar worden.
    Zorg dat jullie heelhuids in Rome komen. Op z'n Italiaans deritto a Roma

Veel plezier tijdens verblijf in Rome.

Ps. De echte verhalen horen we later van jullie wel...

Chiao

• 12 September 2014 - 21:36

Leen:

Hoi Ria Knap werk van je .Heb je nog geen heimwee zo ver weg van huis en haard en je man? Maar als je het maar naar je zin heb dan gaat het wel.En kan je al een beetje italiaans lullen? Rij voorzichtig en geniet er maar van.We volgen je wel en de groeten van de jongens

• 13 September 2014 - 00:43

Peter En Wilma:

Jammer dat je maandag aankomt in Rome nu mis je zondag de paus misschien maar tot volgende week zondag blijven.
    Meiden echt top wat jullie gedaan hebben.
    Volgende week lekker Rome bezichtigen geniet ervan

• 14 September 2014 - 09:49

Carla Bartels:

Wat een avonturen maken jullie mee! Erg leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    We denken veel aan jullie! Drie weken geleden zaten we in New York, nu Rome in zicht, alle respect voor jullie prestaties.
    Wat vliegt de tijd en wat vliegen jullie vooruit, super. Nog een heel fijn, gezellig, mooi laatste traject en ook voor Fred en Geert een goede reis naar Rome. Geniet ervan!
    Veel liefs, Carla en René

• 14 September 2014 - 11:25

Jacqueline Endhoven:

Ria en Margret, wat gaan jullie goed!
    We vinden het heel knap van jullie.
    In gedachten fiets ik even een stukje mee en ik zing voor jullie.
    Zingen jullie even mee??

En we gaan nog niet naar huis ..............

WE ZIJN ER BIJNA .................WE ZIJ ER BIJNA ...............maar nog niet helemaal.

Succes en veel plezier met Geert en Fred in Rome blijf genieten!
    Groetjes Ge en Jacqueline

• 14 September 2014 - 13:06

Margret & Ria :

Hallo Meiden,

Op de valreep heb ik jullie weer gevonden.
    De site waarbenjij.nu had ons mailadres uit zijn programma gegooid en zo werden we niet meer automatisch op de hoogte gehouden van binnen gekomen mails.
    Al jullie berichten van de afgelopen weken zijn weer bij gelezen. Echt een mooi avontuur.
    Nu de laadtste loodjes nog en dan............over de weg der gladiatoren Rome binnen fietsen.
    Si tratta si sono ben.
    Liefs Kitty

• 14 September 2014 - 15:36

INEKE En Stef:

Hallo dames,
    Nog ff doorbijten regen of geen regen bergen of valk land. Het is en blijft een wereldprestatie
    En een ervaring die jullie nooooit meer afgenomen kan worden.
    Geniet morgen van het weerzien met jullie mannen en klets ze maar de blaren aan de kop
    met eindeloze verhalen van jullie belevenissen.

PETJE AF STEF INEKE

• 14 September 2014 - 21:18

Bernadet:

Wat een onderneming zijn jullie aangegaan, en nu bijna volbracht toppertjes zijn jullie.
    Geniet van de laatste kilometers en jullie finish , respect hoor!!!!!

• 14 September 2014 - 21:18

Bernadet:

Geniet van de laatste kilometers en jullie finish , respect hoor!!!!!

• 14 September 2014 - 23:16

Lia Kester:

Hoi meiden, veel plezier bij het binnenrijden in Rome. Geniet ervan na toch wel ontberingen.Toppie wat jullie gepresteerd hebben, geniet nog een paar dagen van Rome met jullie mannen.
    De verhalen horen we later nog wel.
    Gr. Lia en Henk

• 15 September 2014 - 21:20

Lidy En Aad:

He MaRia,
    Rome klink al magisch met beelden van Paus Franciscus, gladiatoren, het Colosseum, stoere mannen etc. Maar.... nu kunnen er nog twee dappere stoere (jonge) dames bij in dit rijtje. Gaaf en knap werk hoe jullie zo de tocht wisten te volbrengen. Leuk om te volgen en meer dan knappe prestatie.
    Geniet komende dagen van de mooie stad. Als de benen nog willen valt er nog veel te bezichtigen en wellicht wil de Paus nog wel een bakkie met jullie doen. Binnenkort gaan wij de verhalen wel "life"van je horen.
    Fijne dagen nog, groeten aan de mannen en tot in het Westland.