11 sept - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 11 sept - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

11 sept

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

12 September 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

Vanuit een zwaar bewolkt Ravenna stapte we weer op de fiets. De eerste 40 km ging over vlak land, povlakte. Wij hebben voor de "lichte" route gekozen dus niet via Toscane. Maar na deze kilometers werd het toch wel anders. We dachten de meeste klimmetjes gehad te hebben maar de rest van de dag waren we alleen maar aan het klimmen. Deze waren wel niet zo heel steil maar na 40 km ga je ze wel voelen.
We kwamen in het plaatsje Verghereto en hebben daar naar een hotel geinformeerd. We werden naar een B&B verwezen. Nou dat was heel apart. Gewoon bij mensen in hun huis met gebruik van hun eigen badkamer. Het was een hele vriendelijke,vrolijke vrouw die even later tussen onze fietsen stond te kareoken. Allemaal italiaanse liedjes die wij konden. Er was geen restaurant in het dorp maar deze vrouw ging voor ons spagetti koken met een salade en wit wijntje. Het was heel apart maar leuk om mee te maken.
Vandaag toch 100 km gefietst.
Groetjes van ons,doei.

• 12 September 2014 - 17:07

Ans Schalke:

Hoi Margret en Ria
    Wat zijn jullie al ver gekomen met klimmen en dalen door de Povlakte en zoveel leuke mensen ontmoet .
    Italien is een mooi land geniet ervan Klasse van jullie beiden .

Groetjese Theo en Ans