10 september - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 10 september - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

10 september

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

10 September 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

Wat een nacht .na een zionnige dag heeft het bijna de hele nacht geonwerd geflitst en geregend.wat kan het hier te keer gaan auto op alarm dus van slapen kwam niet veel.het ontbijt maakte alles weer goed.want trek blijf je houden na zo n actie elke dag. Weer vroeg op de pedalen richting ferrare. Wat een mooie stad en ja weer nieuwe romegangers ontmoet uit deventer.gezellig met ze koffie gedronken en ieder gaat weer zijn eigen weg.dwij beginnen nu aan ons laatste boekje van hans reitsma dat wilzeegen we gaan aftellen en bereiken waarschijnlijk rome eerder als verwacht .op naar de po vlakte die erg saai was met als afwisseling het leuke pontje over de reno.de flamingo s die hier normaal neerstrijken waren ver te zoeken.om1500 waren we in ravenna waar we snel een hotel vonden. Even uitrusten en dan de staad ontdekken een mooie stad zoals zo velen in itali tot slot buenes niottes vanuit hier

• 10 September 2014 - 21:39

Els:

Hoi Stoere meiden, wanneer denken jullie in rome aan te komen? Dat loopt gesmeerd. Fijn om te horen. Als alles voor op schema loopt kunnen jullie misschien meer genieten van Bella italia! En wat rustiger naar de eindsprint!

• 10 September 2014 - 22:20

Peet Trudy:

Ik vind het top van jullie meiden want ik weet hoe het daar is mooie omgeving maar lekker heuvelachtig en erop is zwaar maar dalen is ook een vak apart ! Het laatste stuk wensen we jullie mooi weer en geniet van de omgeving.
    Lieve groetjes Peet en Trudy

• 11 September 2014 - 10:01

Bep:

margret en ria

wat een mooie reis opde fiets en dat het zo goed
    gaat met alles wat je onderwegbeleeft is voor jullie
    geweldig. dus rome is inzicht..

liefs aad en bep ...

• 11 September 2014 - 14:49

Letteke En Paul:

Ha die Mar en Ria = Maria,

De laatste loodjes naar Roma. Jullie zijn er bijna. Je kan de koffie, cappucino, bij de Paus, il Papa, al ruiken....mmmmm....Maandag, lunedi, het weerzien met jullie mannen, uomini, en dan zit jullie mooie avontuur erop. Geniet van jullie laatste km's. Wij wensen jullie nog mooie zonnige dagen, bella giornata di sole, toe en veilige laatste fiets kilometers.
    Arrivederci e a presto,
    Letteke en Paul

• 11 September 2014 - 20:47

Marian Van Dijk:

Hallo meiden, leuk om jullie verslagen te lezen!!Stoer van jullie dit avontuur. Nu al in Ravenna, komt ons bekend voor.(wel eens geweest).zo te horen maken jullie veel leuke dingen mee.nou nog een klein stukje en jullie zijn er al. Nog heel veel succes gewenst in de laatste fase. Geniet van de laatste kilometers.
    Groetjes Hans en Marian

• 11 September 2014 - 21:56

Lidy:

Hoi Maria,

Jullie zijn lekker bezig en al heel wat kilometers in de benen.
    Het gaat wel snel zeg, het is nog niet zo lang geleden dat we jullie uit gingen zwaaien.
    Geniet van het mooie Italië.

Toppers zijn jullie.

Groetjes,

Aad en Lidy

• 12 September 2014 - 03:28

Jack:

Hi Margret en Ria, weer een vraag beantwoord. Ik vroeg me al af hoe jullie de mooiste route uitstippelden: Reitsma boekjes. Staan er ook wijnproef tips in?, want vergeet niet wat van de goede Italiaanse wijn te proeven, de Valpolicella en de Brunello di montepulciano. De laatste vind je in Toscane, en daar zijn jullie bijna. Veel Italiaans plezier nog.

• 12 September 2014 - 09:21

Chris:

veel plezier met alles

groeten chris, henk en alle anderen