9 sept. - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 9 sept. - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

9 sept.

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

09 September 2014 | Zuid-Afrika, Den Haag

Gisteren geen internet dus nu van twee dagen . Gisteren een heel stuk langs de Adige rivier gefietst. Soms was het mooi,soms een beetje saai. Veel druivenkwekerijen gezien. We hebben nog een stuk opgefietst met een Nederlands stel,die gingen naar het Gardemeer. We kwamen uit in Verona en zijn even de stad ingelopen. Veel mooie dingen gezien. De arena die al heel uit is,het Romio en Julia balkon,een mooi kasteel. En gegeten op zijn italiaans.
Vandaag fietsen we vooral langs akkerbouw gebied. Af en toe zagen we "kassen" van plastic en soms zagen ze er wat beter uit. De wegen zijn veelal slecht of een beetje opgelapt. Nu zitten we in Fratta Polesine,een klein frans dorpje maar heel leuk.
We hebben mooi weer,boven de 30 graden en zelf Margret der benen worden bruin.
We moeten nog 560 km. naar Rome dus zijn aan het aftellen.
Allemaal de hartelijke groetjes van ons, doei.

• 10 September 2014 - 19:29

Ada Vd Voort-grootscholten:

Ha Ria en Margret.
    Woensdag 10 sept ,jullie hebben er nog een dag meer opzitten, nu nog 480 km naar ROME ,
    misschien.Leuk te lezen dat FRANSE dorpje Fratta Polesine tres tres joli.
    Hier zo 18 -20 graden met af en toe een zonnetje.
    Zet hem op,Geweldig hoor.Groetjes Ada