vrijdag 5 september - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu vrijdag 5 september - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

vrijdag 5 september

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

05 September 2014 | Nederland, Monster

Vandaag voor half negen zaten we op de fiets. We hadden een hele lange afdaling van 14km. dus dat ging als een speer. Al gauw waren we in Landeck. Hierna gingen we een heel stuk langs de rivier de Inn. Schitterende fietspaden en mooie uitzichten. Op een gegeven moment gingen we de rivier over en reden we nog een stukje door Zwitserland. Dit was geen gemakkelijk stuk want het ging toch wel aardig omhoog. Toen we Oostenrijk weer ingingen kregen we nog een klim van 6.5 km met stijgingspercentage van 7 a 8%. Dit was weer even afzien. Hier kwamen we een hollands echtpaar tegen die naar boven aan het lopen waren, die gingen nog sneller als wij want zij konden lekker afsnijden. Maar wij kwamen ook boven bij de norbertshohe en konden afdalen naar Nauders. Hier zijn we weleens wezen skieen maar in de zomer ziet alles er heel anders uit. Hierna toch nog een stukje verkeerd gereden maar dat hoort erbij. Inmiddels begon het steeds harder te regenen dus maar een slaapplaats in Nauders gezocht. Nog 6 km. dan zijn we in Itaie. Vandaag 75 km. dichterbij ons doel.
Allemaal een heel gezellig weekend en de groetjes van Margret en Ria.

• 05 September 2014 - 23:11

Jan En Angelie:

Heel veel succes Margret en Ria misschien zien we jullie morgen wel weer fietsen .Hebben nog tegen elkaar gezegd die hoeven vanavond niet in bad omdat t zo begon te regenen.Veel groetjes en we blijven jullie volgen

• 06 September 2014 - 10:32

Ineke Van Wingerden:

Goede morgen Margret en Ria,
    Wat een bikkels van bikers zijn jullie. Heel leuk jullie reis op deze manier te kunnen blijven volgen. Terwijl ik aan de koffie ga op deze rustige zaterdagmorgen fietsen jullie vandaag Italie binnen, en met een afgetrained lijf fietsen jullie dan binnenkort Rome binnen!! Bijzonder hoor.
    Lieve groet, Ineke

• 10 September 2014 - 21:07

Jan En Rita Van Der Krans:

Ha Margret en Ria,

Vandaag hebben jullie regen gehad dat was op het journaal te zien.
    Maar het weer zal heerlijk zijn in Italië. Leuk om van alles onderweg te zien.
    Ik ben pas teruggekomen van een Zonnebloemvakantie in Trier, heb nog aan jullie gedacht. Jullie hebben ook in die omgeving gefietst.
    Veel plezier en succes nog bij jullie laatste 500 km.

Liefs van Jan en Rita