3 sept. - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 3 sept. - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

3 sept.

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

04 September 2014 | Nederland, Monster

Nog even war erbij. We zijnnaar de Schnann klamm gelopen,dit is een woeste kloof waar je op een trap heel hoog boven een riviertje loopt wat uit de bergen komt. Het was schitterend om te zien maar je moet er geen hoogtevrees voor hebben.
De italiaan is het niet geworden maar een oostenrijkse snitzel,smaakte bijzonder goed.
Nu wordt het weer bedtijd,we gaan vroeg onder de wol,ong. 21.00 uur zodat we morgen weer op tijd van start kunnen gaan.
Allemaal de hartelijke groetjes van ons.

• 04 September 2014 - 21:10

Carla Bartels:

Wat leuk om jullie dagelijks te kunnen volgen. Ook volg ik de Reitsma Rome route hoe jullie precies fietsen.
    Zo te lezen genieten jullie van de prachtige maar zware fietstocht, alle respect.
    Nog een hele gezellige, mooie, zonnige fietstocht met leuke ontmoetingen en avonturen.
    Goede reis verder!
    Liefs,