4september donderdag - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 4september donderdag - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

4september donderdag

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

04 September 2014 | Nederland, Monster

We vertrokken om 9uur vanuit Barns een voorlloper van de arlberg wat een klim zeg er kwam geen eind aan als je dacht dat je er was dan kwam er weer een klimmertje. Af en toe stoppen en weer gaan .jammer dat er wel veel verkeer langs denderden.maar om 13.00 hadden we de berg onder de knie een hoogte 1793m. Toen de afdaling wat een spektakel ik met mijn 57 jaar 57 km per uur waar een bord stond van niet harder als 50 grensverleggend maar wel spannend.om 1500zaten we in het plaatsje Schnann in een heerlijk hotel bij te komen na een ritje van 45 km is het even genoeg.douchen en
Lekker italiaans eten lieve groetjes uit oostenrijk

• 04 September 2014 - 19:10

Lidy:

Hoi Maria,

Jullie zijn goed bezig. En dat op jullie leeftijd 57 en bijna 60.
    Het is erg leuk om jullie verslagen te lezen.

Lekker genieten en nog heel veel gezellige kilometers.

Groetjes uit een zonnig Poeldijk.

Aad en Lidy

• 04 September 2014 - 19:20

Joke Van Kester:

Hallo Margret en Ria

Het is leuk om jullie verslagen te lezen en jullie hebben de hoogste berg goed beklommen, knap hoor!!
    Verder nog heel veel plezier en nog vele gezellige kilometers samen richting Rome.

• 04 September 2014 - 19:51

Jan Groenewegen :

Hoi Ria en Margret

Het gaat helemaal geweldig met jullie
    Morgen de Reschenpass over als het mee zit
    En dan komt er een heel mooi stuk tot Verona
    Dat hebben wij verleden jaar gedaan
    Heel veel succes en het gaat lukken

• 04 September 2014 - 20:17

Edith Bakkenes:

Hoi Ria en Margret,

Wat super leuk, elke dag kijk ik even naar deze site om jullie belevenissen te lezen.
    Jullie zijn goed bezig :-)
    Vast ook heel mooi daar in het Oostenrijkse land.
    Elke dag een stukje dichter naar jullie doel....
    Heel veel plezier verder en nog veel fijne en veilige kilometers.

groetjess Nico en Edith

• 04 September 2014 - 21:32

Hans Hijgenaar:

Ik volg jullie nu en ik merk dat het goed gaat, daar wordt ik blij van. Jullie komen steeds mannen tegen onderweg, de keren dat ik naar spanje en italie geweest ben moest ik het zonder leuke dames doen.Maar ik gun jullie een leuke en voorspoedige reis toe. Gegroet hans

• 05 September 2014 - 06:37

Maggie En Sjaak Verbeek:

Wat fijn dat alles naar wens gaat en dat jullie zo veel genieten van jullie reis. We volgen jullie spannende fietstocht en wensen jullie heel veel plezier

Groetjes, Sjaak en Maggie

• 05 September 2014 - 10:23

INEKE BERNS:

Dames wat super dat t zo goed gaat. Maar vooral dat jullie ook nog genieten van alles eromheen en nog energie overhouden om in n klamm te wandelen en leuke ontmoetingen hebben. Wij kennen de Arlbergpas van t skiën. Knap hoor die is echt heftig.
    Rijden jullie met helmen op??????
    Suc6 en op naar Rome.
    Hart.groet STEF INEKE

• 05 September 2014 - 12:24

Ellen Van Dooremaal:

Ha Margret en vriendin Ria,
    Jullie verslag gelezen. Wat super dat het goed gaat. Ik wens jullie een hele goede reis toe. Zet m op!!!g
    Groetjes Ellen

• 08 September 2014 - 18:59

Els:

Hoi klimmers, lees nu pas de rest van jullie verslag. Ik kreeg eerst mail met jullie verslag, die krijg ik nu niet meer. Maar heb de site nu gevonden en volg jullie weer.
    Ik heb nog gewaarschuwd voor het afdalen,maar te laat... Je bent al afgedaald margret en het is goed afgelopen gelukkig. Goede reis verder.
    Zus els