2 september - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 2 september - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

2 september

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

03 September 2014 | Nederland, Monster

2 september na een heerlijk ontbijt vertrokken we uit sigmaringen.stukje donau en toen veranderde het glooiende landscap van akkerbouw naar appelboomgaarden zoveel naar hop en druiventeelt .bij een hop fabriek uitleg gekregen hoe de hop werd verwerkt daar reden we toevallig langs.na heel wat kilometertjes geen open cafeetje te ontdekken.en ook geen mensen het is hier uitgestorven.eindelijk een vrouw op de fiets in ochsenbach aangeklampt of ze een tentje wist. Ze nam ons direkt mee naar haar eigen huis voor heerlijke koffie met een lunch en eigen gemaakte himberen ze zat op engelse les dus zijn we maar in het engels gaan converseren.daarna richting bodensee.iedereeen is zo vriendelijk en kunnen niet begrijpen dat we naar rome gaan.na wat zoeken hadden we een heerlijk gasthuis tussen lindau en bregens we moesten weer wennen aan al die touristen wat went rust snel.vandaag een top dag gehad met 105 km op de teller. Rome komt steeds dichter bij.

• 03 September 2014 - 21:58

Bernadet:

Leuk om te lezen dat jullie zomaar weer bij iemand in huis verzeilt raken (margret echt iets voor jouw) heerlijk die vrijheid

• 04 September 2014 - 12:22

Wil:

Ziet er goed uit meiden echt leuk zo. Ik geloof dat Margret haar whatts app niet meer opent. Ik had een foto doorgestuurd van Cor en Corry zij zijn dinsdag aangekomen in Santiago. Jullie nog heel veel fiets plezier en ik blijf jullie volgen. Gr. Wil