3 sept. - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu 3 sept. - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

3 sept.

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

03 September 2014 | Nederland, Monster

Na het oppoetsen en smeren van onze fietsen vertrokken we om half negen. Langs de Bodensee kwamen we al snel in Oostenrijk. Hier een eind langs de Rijn gereden door een landschap die erg op Nederland lijkt. Hier kwamen we een echtpaar uit Nederland tegen die ook op weg naar Rome zijn. Ze reden op een victorie fiets,voor de kenners.
In Feldkiirch een bakkie en wat eten en langs een mooie route langs een rivier naar Blubenz. Net voor Bludenz zagen we de 4 hollandse mannen die we gisteren in Bregenz gezien hadden. Ze hebben een chauffeur bij zich die voor eten en overnachting zorgd. Ze zaten achter de auto te picknicken. Wij stoppen en kregen gelijk iets te eten en te drinken. In Bludenz bij info naar pension geinformeerd en nu zitten we in Braz zodat we alvast een heel klein stukje van de beklimming voor morgen hebben gehad. Morgen gaan we de Arlberg over en schijnt de zwaarste beklimming naar Rome te zijn. We gaan het beleven morgen.
Vandaag 90 km.gereden.

Allemaal de hartelijke groeten van Margret en Ria.

• 03 September 2014 - 21:30

Ben En Trees:

Hoi meiden, het duurde even voordat we jullie site te pakkenhadden.
    Wat een gave verslagen van de dagen. Wij krijgen er zo ook wel zin in. Jullie zitten aardig op koers. Geniet ervan hoor, die bergen zijn te mooi om met oogkleppen door te stompen. Succes morgen met die hoge berg!
    Groetjes Ben en Trees

• 03 September 2014 - 22:35

Eelco En Rineke:

Ha stoere meiden,

Wat hebben jullie al een enorm eind gefietst! Als we op wintersport gaan is het met de auto al een eind rijden naar Bludenz, we hebben bewondering voor jullie!! Leuk om te lezen wat jullie onderweg zoal meemaken. Geniet ervan en we wensen jullie voor morgen goeie benen toe! :)

Liefs, Eelco en Rineke

• 03 September 2014 - 22:52

Fred:

Hoi Margret en Ria
    Het is erg leuk om jullie verslagen te lezen . Ik vind het erg stoer dat jullie ondanks wat tegenslagen het tempo erin houden. maar het hoeft geen record tijd te worden geniet wel van alle dingen die je onderweg tegenkomt. Hou ons op de hoogte met leuke verslagen want daar heb je later zelf ook weer veel plezier van.
    heel veel sterkte en plezier dan zien we jullie weer in Rome

liefs Fred