de start van een bijzondere reis 24 augustus - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu de start van een bijzondere reis 24 augustus - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

de start van een bijzondere reis 24 augustus

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

01 September 2014 | Nederland, Monster

Een paar dagen geen wifi gehad. En nu een korte versie van grosswinterheim tot sigmaringen.het is vandaag 1 september en we hebben eenhe erlijk dag gehad met de eerste alp. Die was pittig.
Maar de route was geweldig. We zien de omgeving veranderen.vandaag zitten we aan de donau ongelovelijk.gisteren was het minder een dag met alleen maar regen en ook nog verdwaald in het schonwald geen kip die ons de weg aan kon wijzen.het was ook hondenweer en na lang dwalen kwamen we willem en toon weer tegen die ook naar rome gaan.s avonds een jeugd herberg aangedaan en heerlijk gegeten in tubbingen .
Zaterdag kwamen we nog een hollander tegen die op weg is naar Bregenz. Tijdje met hem opgefietst en toen weer ieder zijns weegs. Tot onze verbazing kwam hij ons op een gegeven moment tegemoet fietsen,hij wist niet meer welke kant hij op ging. Hij omkeren en verder met ons. Dit bleek een rechter uit Zwolle te zijn. Zo maken we telkens leuke dingen mee.
Morgen hopen we de Bodensee te zien.

Allemaal de hartelijke groeten en hopelijk kunnen we weer snel iets schrijven.
Veel liefst van Margret en Ria.

• 01 September 2014 - 22:20

Margret & Ria :

Hai hai Ria en mam,

Wat geweldig om jullie belevingen te lezen , en goed om te horen dat jullie veel mooie en leuke momenten onderweg mee maken.
    Wij zijn super trots, al zoveel kilometers gemaakt en veel regen over jullie heen gekregen en gewoon niet klagen "geweldig " ...
    Geniet van de bondensee !!

Dikke kus van ons (don, Sandra ,Dio & Liv

• 02 September 2014 - 08:51

Joke Damen :

Hai Ria en Margret
    Nog geen zadelpijn en ander damesleed ⁉️
    Leuk om jullie belevenissen te lezen via de site .
    Met je mannetje gaat het ook prima Margret
    we hebben gisteren samen leuk gebriged in de wollebrand
    en er was daar ook veel belangstelling voor jullie fietstocht ‼️
    We blijven jullie volgen en genieten hè ‼️
    Lieve groetjes van Hen en Joke

• 02 September 2014 - 18:15

Willy En Mariël:

Hé die Margret en Ria!

Nu hard werkend vanuit het RMD dachten wij aan jullie tour, dus namen toch even pauze om het gauw te lezen! Jedem jullie komen wel als bikkels terug hoor na deze ervaringen straks. Jammer dat het weer niet altijd mee zit maar wordt nu beter. Jammer dat jullie alleen maar Hollandse mannen tegenkomen je kan beter een lekkere Italiaan hebben, Maar vandaar dat jullie zo doortrappen want die ontvangen jullie straks daar in Rome met open armen.
    Nou wij laten onze armen/handen hier wel in het RMD wapperen en genieten jullie nog lekker daar!
    Wij zijn trots op julllie en toi, toi, toi voor de volgende kilometers!!!
    Dikke kus van ons

• 02 September 2014 - 20:54

Heidi Vd Kleij:

Hoi Ria,

Wat stoer van jullie deze onderneming. Net met je zus een stukkie hardgelopen. Ze vertelde dat het goed gaat met jullie. Dus ik dacht ik laat wat van me horen.
    Ik wens jullie nog veel succes en plezier toe!!! En Ria 5 okt houd ik vrij .Leuk hoor!!

Gr Heidi

• 02 September 2014 - 21:52

Bernadet:

Hallo meiden
    Wat stoer toch allemaal echt iets wat jullie nog nooit gedaan hebben, denk dat jullie echt anders tegen de dingen aan gaan kijken!
    Raak niet te vaak de weg kwijt want de route is natuurlijk zo ook al lang genoeg!!
    Rome here they come!!!!!!!!!!

• 08 September 2014 - 18:54

Els:

Gelukkig hoor ik wat van jullie. Zie jullie al fietsen langs de Donau. Daar waren wij in mei. Is prachtig. Take care in de bergen, vororal met afdalen!!! Groet els