de start van een bijzondere reis 24 augustus - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu de start van een bijzondere reis 24 augustus - Reisverslag uit Monster, Nederland van Margret & Ria - WaarBenJij.nu

de start van een bijzondere reis 24 augustus

Blijf op de hoogte en volg Margret & Ria

24 Augustus 2014 | Nederland, Monster

Wat zijn we overrompeld door alle mooie lieve attenties. Dat er zovelen ons kwamen uitzwaaien hadden we echt niet verwacht. Dit was een mooi start.hotel new york was ook zo gezellig met 25 mensen die meereden. Na new york zagen we donkere wolken hangen maar wonder boven wonder hebben we bijna geen regen gehad. We waren woensdagavond genoeg gezegend.dat don sandra dio en liv erbijj waren was wel de grootste surprise. Lidy en wil hebben ons tot rijen vergezeld wat erg leuk verliep.16.00 kwamen we in molenschot aan waar ons eerste bed staat.we hebben de oude koeiestal geheel tot onze beschikking.hele aardige behulpzaam mensen.in rijen heerlijk bij ria haar nicht patricia.gegeten.en nuheerlijk naar bed.

• 24 Augustus 2014 - 23:00

Wil Wanders:

Hoi meiden , super dagje geweest zo. Leuke ervaring om zo,n dagje mee te mogen fietsen. Veel succes verder en we lezen de verhalen.

• 24 Augustus 2014 - 23:36

Bernadet:

De kop is eraf!! Wat leuk dat er zoveel lieve vrienden enzo met jullie meegingen t eerste stuk!!!en dan ook al zo'n eerste dagje een verslag doen , leuk hoor ik ga je volgen.
    Succes meiden

• 25 Augustus 2014 - 07:10

Tiny:

Hoi Ria en Margret,de eerste dag is voorbij, wat was het leuk om jullie zo te zien vertrekken met al die mensen, heel byzonder. Dag 2 gaat voor jullie samen verder, veel plezier samen..groetjes

• 25 Augustus 2014 - 11:35

Margret & Ria :

Hoi sportieve lady's leuk om mee te fietsen naar hotel New York het was een mooie tocht ,ik hoop dat jullie nog veel van deze mooie dagen mogen meemaken !!!
    geniet ervan ik wij gaan jullie volgen Groetjes Wim en Wil

• 26 Augustus 2014 - 21:07

INEKE BERNS :

Stoere meiden Ria (ken ik niet) en Margret is m'n RMDmaatje.
    Vanavond via José de juiste Side gekregen en zojuist gelezen.
    Gave start vanuit r.dam met nog 25 anderen en nu saampjes op Avontuur.
    Het weer kan alleen maar beter worden naar t zuiden maar voorlopig hebben jullie de vuurproef goed doorstaan. Geniet ervan.
    HET ZIJN DE KLEINE DINGEN DIE T DOEN.
    Dat weten Stef en ik als fervente fietsers als geen ander. (Je gelukspoppetje Margret).
    We blijven jullie zeker volgen.
    Gr.STEF INEKE

• 29 Augustus 2014 - 09:39

Susanne:

Hallo Margret en Ria,

Wat een sportieve dames op de fiets, wat een geweldige uitdaging gaan jullie aan! Ik ben nu al trots op jullie dat jullie dit aandurven. Ik ben blij dat ik op de hoogte ben van jullie sportieve inzet! Als jullie in Rome zijn, bezoek dan het Ronald McDonald Huis daar. Ik denk dat ze het heel bijzonder vinden.
    Ik wens jullie een heel mooi avontuur toe en ga jullie volgen! succes!! groetjes, Susanne